Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

Nelze vygenerovat objednávku

Autor Viznar 
Dobrý den, když chceme vygenerovat objednávku na novou verzi PARTNERLINKU 1.9.0., nejde to, při kliknutí přidat do košíku nereaguje, máme nainstsalován OS Windows 7, a verzi EXPLORERU 8, jde s tím něco udělat?
Objednávku jsme proto odeslali naskenovanou mailem na adresu obchod@nzservis.cz.
Děkuji.
Re: Nelze vygenerovat objednávku
18. 02. 2014 09:50
Dobrý den,
verze IE 8 není podporována.
Pro korektní provedení objednávky je potřeba použít IE 9 a vyšší nebo jinou alternativu.
Autor:

Váš email:


Předmět:


Prevence spamu:
Prosim, zadejte kod, ktery vidite v obrazku pod timto textem. Jestlize je kod spatne citelny, zkuste jeho obsah odhadnout. Zadate-li chybny kod, bude vygenrovan obrazek novy a muzete zkusit stesti znovu.
CAPTCHA
Příspěvek:
Toto je moderované diskusní fórum. Váš příspěvek zůstane skryt dokud nebude schválen moderátorem nebo administrátorem.