Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

Chyba při odesílání

Autor JanaK 
Chyba při odesílání
11. 01. 2018 14:26
Při odesílání PVPOJ se objevila chyba:

Při zpracování došlo k chybě. Nepodařilo se odeslat zprávu. Odeslání zprávy se nezdařilo. Nadřízené připojení bylo uzavřeno: Došlo k neočekávané chybě při odeslání.

6A0A5625-188E-4159-8C71-5F6E82D12F30

Nemáme ještě aktualizovanou verzi, ale ještě včera se odesílání povedlo.
Re: Chyba při odesílání
15. 01. 2018 12:14
Dobrý den,
přesně tento problém mi také při odesílání vyskočil.
Také budu ráda za informaci.
Děkuji.
Re: Chyba při odesílání
15. 01. 2018 14:07
Dobrý den,
děje se to díky ukončení podpory starších verzí protokolu TLS ze strany ČSSZ - pro korektní odesílání pomocí protokolu TLS 1.2 je potřeba mít kromě verze Windows která TLS 1.2 podporuje ( např. Win7 s posledním service packem, nebo Win10) i nainstalovanou verzi PartnerLink 1.14.0..
Re: Chyba při odesílání
15. 01. 2018 15:22
Dobrý den,

rozumím tomu tedy dobře, že pomocí starší verze PartnerLinku než 1.14.0 nelze s ČSSZ pomocí protokolu TLS1.2 komunikovat a je potřeba dokoupit aktualizaci na veri 1.14?

S pozdravem,
J. Nedoma
Re: Chyba při odesílání
15. 01. 2018 15:38
Dobrý den,
Ano je to tak, pro odesílání je potřeba mít, kromě aktualizovaných Windows i Partnerlink v.1.14.0.
Dobrý den, po aktualizaci nové verze a po zadání nového produktového klíče mi při odeslání dokumentu na ossz hlásí program tuto chybu: Při dešifrování došlo k chybě, číslo chyby 17810

Předem děkuji za odpověď

Lucie
Dobrý den,
po aktualizaci nové verze 1.14.0 nelze odeslat zprávu - požadovaný protokol zabezpečení není podporován. Protokol zadán TLS 1.2..Děkuji za odpověď Krčmářová
Dobrý den,
včera ani dnes se mi nepodařilo na ČSSZ odeslat evidenční list, podle jiných zpráv to vypadá že je nutné pořídit nejnovější verzi ?
Děkuji Sigmundová
Re: Chyba při odesílání
19. 01. 2018 12:05
Dobrý den,
pro korektní odeslání v aplikaci PartnerLink 1.14.0 za pomocí protokolu TLS 1.2 je třeba mít systém Windows7 aktualizovaný (poslední servis pack). Dále je také třeba nainstalovat Microsoft .NET Framework 3.5 Service Pack 1, který obsahuje podporu TLS 1.2 pro Windows7.

Microsoft .NET Framework 3.5 Service Pack 1: https://www.microsoft.com/cs-cz/download/details.aspx?id=22

Vzor chybového hlášení: Při zpracovaní došlo k chybě. Nepodařilo se odeslat zprávu. Požadovaný protokol není podporován.
Dobrý den,
dle instrukcí jsme aktualizovali na verzi 1.14.0 a chyba se opakuje.
"Při zpracování došlo k chybě. Nepodařilo se odeslat zprávu. Požadovaný protokol zabezpečení není podporován."
Co si máme koupit teď? :/
Jan Píša
Re: Chyba při odesílání
19. 01. 2018 12:26
Nainstalujte rovnou .NET Framework 4.7.1.: https://www.microsoft.com/cs-CZ/download/details.aspx?id=56116
Po aktualizaci .NET Frameworku 3.5 SP1 z odkazu výše se nám odesílání stále nedařilo. Po aktualizaci na 4.7.1 vše bez problému.
Tak bohužel i po instalaci Framework 3.5 SP1 a 4.7.1 to stále hlásí stejnou chybu.
Rosťa
Re: Chyba při odesílání
19. 01. 2018 13:38
Dobrý den,
ani po poslení .NET 4.7.1. není poslání možné. Nevím jak dál. Děkuji za rady.
Rosťa
Re: Chyba při odesílání
19. 01. 2018 13:55
Dobrý den,
verze os: Windows 7 Professional se SP1, .NET Framework 4.7.1. Nevím jestli by se situace zlepšila po přeinstalaci na W10 Enterprise
Re: Chyba při odesílání
19. 01. 2018 13:58
Dobrý den,
jaká je verze operačního systému předem děkuji za informace.

Pokud se jedná OS Windows7 zkuste použít easyfix od Microsoftu pro záznam do registrů.

https://support.microsoft.com/cs-cz/help/3140245/update-to-enable-tls-1-1-and-tls-1-2-as-a-default-secure-protocols-in

Pokud i následně problém přetrvává, je pravděpodobně chyba na straně WSUS a je třeba ručně nainstalovat aktualizace pro .NET 3.5.1
Re: Chyba při odesílání
23. 01. 2018 13:37
Dobrý den,
udělala jsem aktualizaci dle návodu, mám nyní verzi 1.14.0., zaktivovala jsem i produktový klíč a přesto, když jsem chtěla poslat přihlášku na OSSz mi hlásí chybu: že pro zpracování zprávy nemám platnou licenci. Co prosím s tím? Děkuji.
Re: Chyba při odesílání
24. 01. 2018 10:24
Dobrý den,
problém bude v nekorektní aktivaci aplikace PartnerLink.
Prosím zašlete produktový klíč na email hotline@nzservis.cz
program hlásí chybu:
Při zpracování došlo k chybě. Nepodařilo se odeslat zprávu. Požadovaný protokol zabezpečení není podporován.

OS: WIN10 32bit
verze PL: 1.14.0.0

provedena reinstalace programu i aktualizace Windows a nic nepomohlo. Na druhém PC vše OK (máme dvě licence). Stejné parametry PC i SW.
Re: Chyba při odesílání
02. 02. 2018 10:25
Dobrý den,
problém bude v poškozené instalaci nebo nenainstalované verzi .NET Framework 3.5.1.
Pokud bude balíček již nainstalován bude stačit spustit opravu v opačném případe se balíček kompletně nainstaluje.
Microsoft .NET Framework 3.5 Service Pack 1 (úplný balíček): https://www.microsoft.com/cs-cz/download/details.aspx?id=25150
Dobrý den,
mám verzi 1.14.0 a Windows 8 plně aktualizované a při odesílání hlásí "Při zpracování došlo k chybě. Nepodařilo se odeslat zprávu. Požadovaný protokol zabezpečení není podporován."
Co s tím?
Re: Chyba při odesílání
19. 03. 2018 13:43
Dobrý den,
pokud je systém plně aktuální bude potřeba doinstalovat NET Framework 3.5.1.
Microsoft .NET Framework 3.5 Service Pack 1 (úplný balíček): https://www.microsoft.com/cs-cz/download/details.aspx?id=25150
Autor:

Váš email:


Předmět:


Prevence spamu:
Prosim, zadejte kod, ktery vidite v obrazku pod timto textem. Jestlize je kod spatne citelny, zkuste jeho obsah odhadnout. Zadate-li chybny kod, bude vygenrovan obrazek novy a muzete zkusit stesti znovu.
CAPTCHA
Příspěvek:
Toto je moderované diskusní fórum. Váš příspěvek zůstane skryt dokud nebude schválen moderátorem nebo administrátorem.