Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

spuštění Partnerlink

Autor Anonymní uživatel 
Anonymní uživatel
spuštění Partnerlink
06. 02. 2018 20:05
Přeji hezký den,
po zakoupení nové verze Partnerlink nejde stále odesílat na OSSZ.
aktivace proběhne v pořádku , šifrovací certifikát je vložen správný, podepisovací certifikát je taky správný i nahlášený.
Máme akorát nový HDD ale vše bylo na novém, tak už nevíme.
Děkuji za rady Evka
Re: spuštění Partnerlink
07. 02. 2018 07:54
Dobrý den,
prosím o zaslaní chybové hlášení aplikace PartnerLink na email hotline@nzservis.cz.
Autor:

Váš email:


Předmět:


Prevence spamu:
Prosim, zadejte kod, ktery vidite v obrazku pod timto textem. Jestlize je kod spatne citelny, zkuste jeho obsah odhadnout. Zadate-li chybny kod, bude vygenrovan obrazek novy a muzete zkusit stesti znovu.
CAPTCHA
Příspěvek:
Toto je moderované diskusní fórum. Váš příspěvek zůstane skryt dokud nebude schválen moderátorem nebo administrátorem.